SANAYİCİ İZAYDAŞ´A GÜVENİYOR



Atık yönetiminde Türkiyenin lider kuruluşu İZAYDAŞ, her yıl düzenli olarak gerçekleştirdiği müşteri memnuniyeti anket çalışmasını tamamladı. Bağımsız bir firma tarafından yapılan ankette, İZAYDAŞın müşteri memnuniyetinin her geçen gün artış kaydettiği gözlendi.

 

ANKET DEĞERLENDİRİLDİ

İZAYDAŞ yöneticileri, Türkiyenin sanayicisine vermiş olduğu bertaraf ve laboratuvar hizmetlerine yönelik hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti araştırmasının sonuçları için değerlendirme toplantısı düzenledi. Genel Müdürümüz Muhammet Saraç öncülüğünde konferans salonunda düzenlenen toplantıda, şirket yöneticileri tam kadro hazır bulundu. Prof. Dr. Remzi Altınışıkın sunumuyla mevcut müşteriler ve potansiyel müşterilerin İZAYDAŞ ile ilgili algıları ve geri bildirimleri detaylı bir biçimde değerlendirildi. Müşterilerin, İZAYDAŞta ki kurumsallaşmayla birlikte artan hizmet kalitesinden memnun olduğu gözlendi.

 

TERCİH SEBEBİ GÜVENİLİRLİK

FY Danışmanlık tarafından Şubat ayında gerçekleştirilen araştırma kapsamında mevcut müşterilere, potansiyel müşterilere ve laboratuvar hizmeti alan firmalara yönelik üç tür anket uygulaması yapıldı. Müşteri memnuniyetini artırmayı ilke edinen İZAYDAŞın geçen yıl yapılan anket çalışmasında, mevcut müşterilerin memnuniyet değerlendirmesi sonucu yüzde 84.7 iken, bu yıl yapılan çalışma sonucunda, mevcut müşteri memnuniyeti yüzde 88.8 olarak ölçüldü. 170 firma ile yapılan analiz çalışmasında müşterilerin, İZAYDAŞı en güvenilir kurum olduğu için tercih ettikleri ortaya çıktı.

 

ISO 10002 STANDARDINA UYGUN

İZAYDAŞ, geleneksel metotlarla müşteri beklentilerini karşılamaya çalışmanın günümüzde artık yeterli olmadığının bilinciyle, 2013 yılının başında almaya hak kazandığı ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi kalite belgesi ile uluslararası standartlara uygun olarak çalışmalarını sürdürüyor.

10.03.2014

 

 

 

 


Haber Resimleri



              



Diğer Haberler

  • İSO´dan İZAYDAŞ´a plaket

    İSO´dan İZAYDAŞ´a plaket

    İstanbul Sanayi Odası 13. Çevre ve Şehircilik Ödülleri sahiplerini buldu. ..Haberin Devamı
  • 2012´Yİ DE REKORLARLA TAMAMLADIK

    2012´Yİ DE REKORLARLA TAMAMLADIK

    İZAYDAŞ Genel Müdürü Muhammet Saraç, 2011 yılında her alanda elde ettikleri rekor rakamları, geçen yıl daha da geliştirdiklerini söyledi...Haberin Devamı
  • İZAYDAŞ´A BİR KALİTE BELGESİ DAHA

    İZAYDAŞ´A BİR KALİTE BELGESİ DAHA

    Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, daha kaliteli hizmet verebilmek amacıyla kendini geliştirmeye ve hizmet kalitesini artırmaya devam ediyor...Haberin Devamı
  • İZAYDAŞ´ta TİS görüşmeleri başladı

    İZAYDAŞ´ta TİS görüşmeleri başladı

    Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ´ta toplu iş sözleşmesi görüşmeleri başladı. Yerel-Sen, TES- İŞ ve İZAYDAŞ´ın üst düzeyde temsil edildiği ilk toplantıda, toplam 40 madde geçildi. ..Haberin Devamı
  • İZAYDAŞ´A 3 YILDA 25 BİN FİDAN

    İZAYDAŞ´A 3 YILDA 25 BİN FİDAN

    İZAYDAŞ´ta birkaç yıl önce başlayan ağaç dikim seferberliği bütün hızıyla devam ediyor...Haberin Devamı