Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
Çevreci kuruluş İZAYDAŞ’ın bacası temiz
İZAYDAŞ yakma tesisi baca gazı analiz sonucu yasal sınırların onda biri oranında çıktı...Haberin Devamı -
ÇEVRE SORUNLARI İSTİŞARE EDİLDİ
Kocaeli Sanayi Odası, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Müsteşarı Prof. Dr. Mustafa Öztürk’ün katılımıyla “Çevre sorunları ve çözüm önerileri istişare toplantısı” düzenledi...Haberin Devamı -
KENTSEL DÖNÜŞÜM MASTER PLAN RAPORU ÇALIŞTAYI
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İmar ve Şehircilik Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen “Kocaeli Kentsel Dönüşüm Master Plan Raporu Çalıştayı” KSO’da gerçekleştirildi...Haberin Devamı -
2014 Yılı Faaliyet Raporumuz Yayında
Kurumsal yönetim ilkelerinin dört temel unsuru olan "şeffaflık, adalet, sorumluluk ve hesap verebilirlik" ilkelerini stratejik vizyonuyla birlikte ele alan İZAYDAŞ, aylık ve yıllık faaliyet raporlarını kamuoyu ile paylaşmaya özen gösteriyor...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ, uluslararası arenada ses getirdi
İZAYDAŞ, IFAT Eurasia 2015 Fuarı’nda yerli ve yabancı bin 500 ziyaretçiyi ağırladı, kongre ve panel oturumlarında sektörün geleceğine ışık tuttu...Haberin Devamı