Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
-
TES-İŞ Genel Başkanı Şahin ve yönetimi İZAYDAŞ’ta
Aralık 2014 tarihinde gerçekleştirilen 10’ncu Olağan Genel Kurul ile TES-İŞ Genel Başkanlığına seçilen Mustafa Şahin ve yönetimi İZAYDAŞ’ı ziyaret etti...Haberin Devamı -
MARKA Yönetim Kuruluna İZAYDAŞ sunumu
Doğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA), Nisan ayı olağan Yönetim Kurulu Toplantısını Bolu’da yapıldı. ..Haberin Devamı -
İran Büyükelçisi Bikdeli İZAYDAŞ’ta
İran Ankara Büyükelçisi Ali Reza Bikdeli ve beraberindeki heyet İZAYDAŞ tesislerini ziyaret etti. ..Haberin Devamı -
İZAYDAŞ, Karbon Zirvesinde iz bıraktı
Türkiye’nin atık yönetimindeki lider kuruluşu İZAYDAŞ, II. İstanbul Karbon Zirvesi’nde farklı sektörlerin lider firmaları ile bir araya geldi...Haberin Devamı