Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
İZAYDAŞ Vali Yardımcılarını ağırladı
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, Kocaeli Vali Yardımcılarına şirketin verdiği hizmetler ve yapılan çalışmalar hakkında bilgi verdi...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ, emin adımlarla ilerliyor
Yaptığı yeni yatırımlarla kendini sürekli yenileyen ve büyüyen Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, 2014 yılının ilk altı aylık performansını bütün yöneticileriyle birlikte değerlendirdi...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ Akademi 19. döneminde stajyerleri ağırladı.
Sektöre yeni adım atacak olan üniversitelilerle tecrübe ve birikimlerini paylaşmaya özen gösteren İZAYDAŞ, eğitim çalışmalarına aralıksız devam ediyor. ..Haberin Devamı -
İZAYDAŞ Çevre Laboratuvarı ile gururlandık
Atık yönetiminde lider kuruluş İZAYDAŞ, Türkiye'de bir ilke daha imza atmanın gururunu yaşıyor. ..Haberin Devamı -
Modern yatırımlarla daha güçlü İZAYDAŞ
Atık yönetiminde Türkiye´nin lider kuruluşu, Kocaeli Büyükşehir iştiraki İZAYDAŞ, tesisin uzun yıllar hizmet vermesi için büyümeye devam ederken modern yatırımlara da imza atıyor. ..Haberin Devamı