Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
İZAYDAŞ Akademi 35. dönem mezunları Aksaray Üniversitesi’nden
Tecrübe ve birikimlerini sektörün aktörleri ile paylaşmaya özen gösteren İZAYDAŞ, hayata geçirdiği İZAYDAŞ Akademi projesi ile eğitim çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. İZAYDAŞ Akademi 35. döneminde, Aksaray Üniversitesi öğrencilerini ağırladı...Haberin Devamı -
Düşük Karbon Kahramanı Ödülleri Sahiplerini Buldu
İZAYDAŞ’ın da desteklediği IV. İstanbul Karbon Zirvesi’nde, 19 kuruluş Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği tarafından Düşük Karbon Kahramanı olarak ödüllendirildi. ..Haberin Devamı -
Bakanlık’tan İZAYDAŞ’a bir belge daha
İZAYDAŞ, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından verilen “Toprak Kirliliğinin Kontrolü ve Noktasal Kaynaklı Kirlenmiş Sahalara Dair Yönetmelik Yeterlilik Belgesi” ile belgelerine bir yenisini daha ekledi...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ, TEMA Vakfı ile el ele
Türkiye’de atık yönetiminin lider kuruluşu İZAYDAŞ, sosyal sorumluluk projesi kapsamında çevre gönüllüsü çocuklar için TEMA Vakfı ile işbirliği yapıyor...Haberin Devamı -