Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
Belediyeler Birliği’nden İZAYDAŞ’a övgü
Türkiye’nin atık yönetimindeki lider kuruluşu İZAYDAŞ, Türkiye Belediyeler Birliği Genel Sekreter Yardımcısı Recep Şahin’i ağırladı...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ Ailesi yılın son mesaisinde bir araya geldi.
İZAYDAŞ Genel Müdürü Muhammet Saraç, yılsonu değerlendirme toplantısında çalışanlarla bir araya geldi...Haberin Devamı -
Başkan Karaosmanoğlu’ndan İZAYDAŞ’a yakın takip
İZAYDAŞ Yönetim Kurulu toplantısı Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu başkanlığında gerçekleştirildi...Haberin Devamı -
Vali Dağlı’dan İZAYDAŞ’a ziyaret
Düzce Valisi Zülkif Dağlı ile Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Müşaviri Hasan Zer, İZAYDAŞ’ı ziyaret etti. Genel Müdür Muhammet Saraç’ın ev sahipliğinde gerçekleşen ziyarette Vali Dağlı ve Bakanlık Müşaviri Zer atık yönetimi ile ilgili çalışmaları yerinde incelerken yetkililerden detaylı bilgi aldı. ..Haberin Devamı -
Özel yetenekli öğrenciler İZAYDAŞ’ta
İzmit Bilim ve Sanat Merkezi’nde eğitim gören özel yetenekli öğrenciler İZAYDAŞ’ı ziyaret etti. ..Haberin Devamı