Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
Uluslararası Sıfır Atık Günü’nde İzaycan’a sevgi seli…
30 Mart Uluslararası Sıfır Atık Günü’nde eğlenceli ve birbirinden farklı sıfır atık atölyelerinin bulunduğu etkinlik, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından Kocaeli Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ, özel bireyler ile İzaycan’ı buluşturdu.
21 Mart Down Sendromlular farkındalık günü kapsamında +1 Farkla Gölcük Down Sendromlular Derneği öğrencilerini tesisimizde ağırladık. ..Haberin Devamı -
Rektör Cantürk’e hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirdik.
İZAYDAŞ Genel Müdürü Muhammet Saraç ve şirket yöneticileri, KOÜ Rektörü Prof. Dr. Nuh Zafer Cantürk'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ, havadan Marmara’yı denetleyecek
Deniz Kontrol ve Denetim Uçağımızla Marmara’nın havadan denetimi gerçekleştirilecek..Haberin Devamı -