Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
ISO 27001 hayırlı olsun…
Atık yönetiminde Türkiye’nin lider kuruluşu İZAYDAŞ, bilgi güvenliği yönetim sistemlerini de uluslararası standarda taşıdı. İZAYDAŞ, bilgi güvenliği konusunda ortaya koyduğu uygulamalarıyla “ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi” sertifikasını almaya hak kazandı...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ, IREMCON’da sektörle buluştu
Türkiye’nin atık yönetimindeki lider kuruluşu İZAYDAŞ, ikinci kez düzenlenen IREMCON adlı Uluslararası Çevre Konferansı’nda sektörün aktörleri ile bir araya geldi...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ kadın çalışanlarını unutmadı
İZAYDAŞ’ın kadın çalışanları, Dünya Kadınlar Günü nedeniyle gerçekleştirilen programda bir araya geldi. ..Haberin Devamı -
İZAYDAŞ bir yılda 5 bin ziyaretçi ağırladı
Atık yönetiminde Türkiye’nin lider kuruluşu İZAYDAŞ, bir yandan atık bertarafı ve elektik enerjisi üretimi faaliyetleri, diğer yandan sektörün aktörleri ile tecrübelerini paylaşırken aynı zamanda çevreci bir neslin yetişmesine de katkı sunan çalışmalarıyla takdir topluyor...Haberin Devamı