Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
İZAYCAN Karbon Kahramanı oldu
İZAYDAŞ’ın da desteklediği 5. İstanbul Karbon Zirvesi’nde, 26 kuruluş Sürdürülebilir Üretim ve Tüketim Derneği tarafından Düşük Karbon Kahramanı olarak ödüllendirildi. ..Haberin Devamı -
23 NİSAN’DA İZAYCAN’A SEVGİ SELİ
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı tüm yurtta olduğu gibi Kocaeli’nde de büyük heyecanla kutlandı...Haberin Devamı -
TİS görüşmeleri anlaşmayla sonuçlandı.
İZAYDAŞ ile TES- İŞ Sendikası arasında 2018-2019 yıllarını kapsayacak toplu iş sözleşmesinin imzaları atıldı. ..Haberin Devamı -
-
Yeni Deniz Süpürgeleri göreve başladı
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, İzmit Körfezi’nde gemi atık alımı faaliyetlerini yürütürken körfezin korunması ve temizliği için dört adet yeni deniz yüzeyi temizleme teknesi, çevre kontrol botu ve çevre denetim ve kontrol uçağı ile çalışmalarını hızlandırdı...Haberin Devamı