Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri
Diğer Haberler
-
İZAYDAŞ yöneticileri şirketin rekor performansını değerlendirdi
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, bir yıllık performansını bütün yöneticileriyle birlikte değerlendirdi. ..Haberin Devamı -
SATSO Çevre ve Şehircilik Komisyonu İZAYDAŞ’ta
Atık yönetiminde Türkiye’nin lider kuruluşu İZAYDAŞ, Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası Çevre ve Şehircilik Komisyonu’nu ağırladı...Haberin Devamı -
Çevre ve Şehircilik İl Müdürü İZAYDAŞ’ta
Atık yönetimi faaliyetlerinin yanında enerji üretiminde de çalışmalarını başarıyla sürdüren İZAYDAŞ, Çevre ve Şehircilik İl Müdürü Ahmet Kırılmaz’ı ağırladı...Haberin Devamı -
Enerji Ekonomisi Derneği İZAYDAŞ’ta
Atık yönetimi faaliyetlerinin yanında enerji üretiminde de çalışmalarını başarıyla sürdüren İZAYDAŞ, enerji ekonomisi konularındaki çalışmalarıyla öne çıkan Enerji Ekonomisi Derneği yönetimini ağırladı...Haberin Devamı -
10. TÜRKTAY Yürütme Kurulu toplandı
Sektörün nabzını tutarak her yıl daha fazla ses getiren TÜRKTAY Paneli’nin yürütme kurulu toplantısı İstanbul’da gerçekleştirildi. ..Haberin Devamı