Müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı
Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen İZAYDAŞ müşteri memnuniyeti anketi sonuçlandı. İZAYDAŞ müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 86,7 olurken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı ise yüzde 95,6 olarak belirlendi.
ANKET SONUÇLARI İNCELENDİ
GENAR Araştırma tarafından yapılan anket sonucuna ilişkin detaylı bir sunum gerçekleştirildi. Toplantıya Genel Müdür Muhammet Saraç başta olmak üzere şirket yöneticileri ve pazarlama biriminin tamamı katıldı. Anketin genel sonuçlarına bakıldığında İZAYDAŞ müşterilerinin yüzde 86,7 oranında memnuniyeti ortaya çıkarken bir önceki ankete göre bu oranın altı buçuk puan artış kaydettiği gözlendi. Tüm konu başlıkları ile ilgili sonuçlar tek tek ele alınırken İZAYDAŞ’ın kurumsal itibar puanı yüzde 95,6 olarak belirlendi. Ankete istek ve önerileriyle katkı sağlayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
07.02.2022
Haber Resimleri


Diğer Haberler
-
HAFRİYAT EKİPLERİ SAHADA İFTAR YAPTI
Kocaeli genelinde hafriyat toprağı ile inşaat ve yıkıntı atıklarının kontrol ve bertaraf çalışmalarını yürüten İZAYDAŞ Hafriyat Şefliği ile Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Hafriyat Müdürlüğü çalışanları, güzel bir organizasyonda bir araya geldi...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ LABORATUVARI KALİTESİ İLE GÜVEN VERİYOR
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, bünyesindeki çevre laboratuvarı ile de dikkatleri çekmeye devam ediyor...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ AİLESİ İFTARDA BULUŞTU
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ´ın yönetici ve çalışanları, geleneksel iftar yemeğinde buluştu. ..Haberin Devamı -
KANDAZ VE YÖNETİMİ İZAYDAŞ´TA
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, hizmet ve çalışmalarını Kocaeli´nin her kesimi ile paylaşmaya devam ediyor...Haberin Devamı -
İZAYDAŞ 3.AİLE GÜNÜ´NDE ADALARA YOLCULUK
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden İZAYDAŞ, her yaz düzenlediği geleneksel aile günlerinin üçüncüsünü gerçekleştirdi. ..Haberin Devamı